HAIR

Har precis sett HAIR på Stockholms stadsteater med min kära kollega Kjell-Åke. Den var sjukt bra. Älskar låtarna från den musikalen. Dock var det väldigt mycket naket... Vi satt längst fram i mitten och jag var övertygad om att jag skulle få en naken mans-snopp daskad i mitt ansikte genom hela föreställningen. Jag slapp det. Dock hittade jag en fjäder i min väska som hade legat i den manliga huvudrollens kalsonger. Nice. Sparar den som minne. Aja, helt klart mycket sevärd. Se den.
Innan käkade vi middag på Vapiano och jag hann med en timmes shopping. Nu kan jag inte ladda upp några bilder men dom kanske ni får se imorgon. Sov gott nu och puss på er.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahahaha skönt att du slapp bli daskad i ansiktet!! Kul att du börjat blogga, jag är inne varje dag och håller mig uppdaterad:)

KRAM

Emma

2011-12-15 @ 13:12:32
URL: http://www.emmakeupartist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0