Fredag

Min lediga Fredag kan inte vara bättre. Jag jobbar i helgen och brukar vara ledig fredagen innan då. Har precis varit på Odenplan hos min tatuerare SweetPea. Behöver jag ens nämna att det blev en till... tatuering alltså. Men den läker på för fullt nu så jag ska visa en bild när den mår lite bättre.
När jag var klar hos SweetPea så åkte jag hem och lagade lunch till mig själv och nu ligger jag bara i soffan insvept i min Chilifilt och spelar gitarr. Jag har printat massor av nya ackord så då måste jag ju skräna ett tag. Jag tror att gitarren funkar som en slags terapeut för mig. Jag blir alltid glad när jag får spela lite.
Om en timme eller två kommer min kära far och hämtar upp mig för jag ska följa med på middag hos hans flickvän. Har inte träffat henne ännu så det ska bli spännande. Efter middagen ska jag dra ut med några arbetskamrater på After Work. Jag har ju inte jobbat idag men jag får hänga med ändå! :)
En kollega till mig ska hjälpa mig att installera ett ljudredigeringsprogram på min dator och sen ska jag köpa en mic också. Vill så gärna spela min när jag spelar gitarr och lägga upp här i bloggen men jag måste ju ha rätt redskap. Nu ska jag spela vidare i alla fall. Hare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0