Lördag

Hej.

Sitter och myser i soffan som vanligt. Dagen har bjudit på jobb, träning och inhandling av matvaror. Haha. Kul dag va? Nej men jag tycker om stämningen på jobbet på helger, det gör jag verkligen. Vissa människor kan verkligen få mig att smila från öra till öra. Sen hände något mot slutet av dagen som gjorde mig lite upprörd (jag kanske överreagerade lite..). Men det var tur att jag hade bokat spinning för då kunde jag verkligen "spinna" bort mina aggretioner. Träning är skitbra om man är lite arg. Man glömmer bort allt och går från gymmet glad och nöjd.

När jag var påväg hem från Kungsholmen och gymmet hade jag ett långt, roligt och givande samtal med min kollega Jenny och det var mycket trevligt med sällskap över telefon. I skrivande stund sitter jag och kollar på Så mycket bättre, det är ett av mina absoluta favoritprogram. Första säsongen var dock så bra så det är svårt att toppa med denna säsong. Tyvärr så är Timbuktu med och som de flesta av mina vänner vet så hatar jag honom. Jag försöker att tänka positiva tankar när jag hör hans horribla röst eka i mitt vardagsrum och byta kanal när han ska uppträda men jag retar mig ändå på att han är med.

Jaja, Timbuktu har inte gjort mig någonting så jag ska inte vara taskig. Nu ska jag fortsätta kolla. Hare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0