Onsdag

Jag sitter och kollar på sista avsnittet av Bonde söker fru. Det är otroligt spännande..
Ser verkligen fram emot helgen. Jag ska nämligen på min gudfars 50-års fest på Lördag som säkert kommer att bli superkul och sen på Söndagen ska jag på personalfest. Sen är det lön också. Min kära far fyller år den 25 så då ska jag åka hem till honom med en fin present.
Sen så har jag fått min ledighet i jul beviljad. Det gör mig skitglad faktiskt. Jag ska åka ner till landet och ha supermysigt.

Har någon sett reklamen för AC3 comfort? Det är en slags rövsalva tror jag. I reklamen säger de att den lindrar mot analklåda m.m Sen filmar de en tjej som står i en skog och drar sitt arsle upp och ner längst ett träd?
Vad är det för sjukt som de har kommit på? Vad i denna reklam får mig att vilja köpa det här?
Vad gör hon? Kliar hon sig mot trädet eller. Själv tycker jag att det är en obehaglig reklam.

Nu ska jag fortsätta att kolla på Bonde söker fru. Kommer säkert gråta. Hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0