Skulle inte sitta helt fel


Att sticka iväg till Malta nu........ En av de allra sjukaste resorna jag har gjort........

Jenny (Ted Gärdestad) älskar att bada.

Chrillmeister blev förvånad när han skulle ta en shot för då var alla slut.

Förvirrad tjej. "Malin om du undrar vart du har hamnat, så är det i poolen".

Charmörerna.

Chrillmesiter felt a little Disabled.

Jag fick sova mitt i mellan två snarkandes grisar en natt.

Tack vare vårt jobb fick vi bo på fem stjärningt hotell för 600 kronor per natt som vi delade två och två. Niiiiiice.

Om man beställde en STOR öl så fick man en tub(?)

På Malta fick jag mitt nya grymma efternamn, Linderhoooe.

Sist en gruppbild. Love you guuys!

We will speak of Malta no more.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0