Söndag

Har haft en riktigt mysig vilodag idag. Ingen träning och börjar inte jobba förrän klockan 15:00 så jag har bara myst hemma hela förmiddagen. Har kollat på en massa härliga videoklipp från olika tillfällen och tänkt på bättre tider, haha. Mest klipp från min Maltaresa med kollegorna och klipp från i sommras. Tänk vad lycklig man blir av lite värme. Vad har hänt i helgen då? I fredags var jag ju hos Pea och gjorde en ny tatuering och åkte sedan med pappa för att träffa hans flickvän. Det var riktigt kul och jag gillar henne skarpt. Hon bjöd på middag i sin lägenhet och min faster och kusin Sara var också där. Vi satt på balkongen och skrattade i timmar. Vi har nämligen samma humor.
Jag skulle ha dragit ut och träffat mina kollegor efter middagen men det blev så sent så jag åkte hem och la mig istället. Sen har jag jobbat. För er som inte vet det så jobbar jag varannan helg, därför har jag vissa vardagar lediga. Det har sina fördelar och nackdelar. Mest fördelar faktiskt eftersom att jag älskar att vara ledig på vardagar.
Igår var jag och tränade med en killkompis som håller på att utbilda sig till PT. Vi körde två timmar kampsport och hög intensiv träning. Behöver jag skriva att jag knappt kan röra mig idag?


Saknar sommar. Saknar värme. Saknar skärgården. Och saknar att sitta på båttaket med Sofia och dricka Jokk och vodka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0