Tisdags

I tisdags hängde jag med Sara. Jag tog med mig gitarren till jobbet och sen möttes vi upp vid fem och åkte till Nacka Forum för att hälsa på Idolerna :)
Det var så kul att vandra runt i gallerian med min kära kusin för man såg hur alla småtjejer började viska och peka och ropa Saras namn (Sara är skådespelerska). Efter vårt trevliga besök i gallerian så åkte vi hem till henne och jammade. Jag spelade på gitarren och så sjöng vi massa bra låtar. Vi filmade allt så det kanske dyker upp någon rolig film här i framtiden. Sen vid elva fick jag skjuts hem av Saras mamma (min kära faster) och Sara gjorde oss sällskap. Jag har tyvärr inga bilder från denna roliga dag men Sara är alltid flitig med kameran så om ni kollar hennes blogg hittar ni nog en del.

I skrivande stund sitter jag och kollar på Get Smart som visas på kanal 6. Den är skitrolig. Jag är ledig imorgon så jag kan vara uppe sent med gott samvete.. Ska dock sova ganska snart för jag ska upp och jogga imorgonbitti hade jag tänkt. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0