Challange

Jag fick en utmaning av min kändiskusin och hon vet ju att jag älskar listor så jag bara måste ju ta denna ;)
1. Varför började du blogga?
Bloggade förut när jag var 14 - 16 år bara föratt ha en sida att lägga upp alla bilder som jag tog från fester och sådär så att mina vänner kunde gå in och få tillgång till bilderna. Sen raderade jag bloggen för att det tog så mycket tid. Nu började jag blogga igen för att min vän Emma som har flyttat till Prag ska kunna se att jag sköter mig här hemma i Sverige, haha :D
 
2. Vilka bloggar följer du?
Jag följer min familjs- och min vänners bloggar. Tex
Linsfia
SaraSongbird
Ripdisco
Emmas blogg
Och sedan läser jag de vanligaste bloggarna om jag har tråkigt
 
3. Vilken är din favoritfärg?
Rosa, Svart och Vit
 
4. Vilken är din favoritfilm?
Inglorious Bastards
5. Vilket land/vilka länder vill du besöka och varför?
USA, Japan, Kroatien, Italien, Österrike, Dubai, Libanon, Irland, Frankrike.
Det finns sjukt många som jag länder jag vill besöka. Det bästa som finns är att resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0