Jobbhelg



Vilken mysig kväll jag har haft. Efter jobbet drog jag till gymmet och gick på ett "dans afro" pass som jag snabbt fick ångra. Det var liiiiiite för konstigt för mig.. Men bra benträning i alla fall. Efter det spelade jag gitarr i en timme med lite nya ackord som jag har fått fram. Blev lycklig för att det lät så himla bra!

Senare på kvällen kom Sandra, Sofia och David och hämtade mig för att vi skulle köpa mat och kolla på IDOL tillsammans. Jag köpte en stor fet godispåse faktiskt, haha (pga mensvärk). Ibland måste man! ;)

Nu är det bara tre dagar kvar till min shopping- och "fixa håret-dag". Haha, *tönten som räknar dagarna*.
Jag har en hel lista i almanackan med potentiella saker som ska inhandlas. Det jag kommer att göra med håret är att det ska bli liiiite ljusare. Men inte superblont untan bara lite slingor. Vi får väl se. Blir ju aldrig nöjd med det där jävla håret.

Nu är det sovtajm. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0