Lite mer om mig

Malin Anna Linnéa Linderholm, 20. Folk som träffar mig för första gången brukar bli chockade för de tror att jag är mycket äldre. Var en olydig rebell i högstadiet och umgicks med klassens hårdrockare. Studerade hotell & restaurang på gymnasiet. Jobbar på ett hotell mitt i stan. Jag tycker det är intressant att gå tillbaka i arkivet och läsa min egen blogg. Var otroligt blyg hela tonåren och hatade större folksamlingar, efter att jag började jobba i en hotellreception så försvann det. Älskar att prata och kan nog prata för mycket i vissa sammanhang. Älskar att promenera inne i stan en solig höstdag. Älskar att gå på restaurang. Älskar att dricka rödvin sommarkvällar på någons balkong. Älskar att dansa på bardisken. Är jordnära och omtänksam. Har hellre några få nära vänner än flera ytligt bekanta. Försöker att skämta och skratta varje dag och gillar internskämt. Är väldigt sentimental och gillar att sitta och snacka gamla minnen. Familj och vänner betyder mest av allt för mig. Blir ledsen när jag ser någon sitta och äta ensam. DÖR för Brad Pitt. Har alltid på mig en rosa mjukisdress när jag är hemma. Alltså ALLTID. Tycker om att lära mig nya saker och är väldigt mångsidig. försöker lära mig att spela gitarr, prata japanska och har säkert provat på varenda sport som finns. Tycker att en av de bästa känslorna i livet är när man har köpt något nytt. Älskar teknik. Älskar apple. Älskar skor. Skriker när jag blir exalterad. Är rädd för ballonger och allt annat som smäller. Hatar när folk stör en på tunnelbanan, om man inte är på prathumör. Hade ett förhållande för ett år sedan som satte djupa jobbiga spår i mig. Skulle dö utan smågodis. Har svårt att lita på killar. Tränar fem gånger i veckan. Hatar folk som slåss på fotbollsmatcher. Gillar att gå på teater och opera. Tycker att det är roligare att festa utomlands. Dricker smoothie till frukost varje dag. Försöker att sätta mina vänner framför mig själv. Älskar att ligga i sängen och kolla på tv-serier en hel dag. Försöker att spendera mina lediga peridorer på mitt landställe i Nyköping. Längtar efter att skaffa barn. Har en egen dans till Americano. Tycker om att ge och göra goda gärningar. Älskar midsommar och julafton. Hatar nyårsafton. Svimmar eller kräks om jag ser blod. Älskar att köra bil. Önskar ibland att jag bodde i USA. Får ofta som jag vill med lite tjat. Är riktigt envis och kan tjata hur mycket som helst. Vill bo tillsammans med min mamma för alltid. Önskar att det kommer uppfinnas cigaretter som är gratis och icke skadliga för kroppen. Har nästan bara killkompisar. Försöker att sova minst 9 timmar varje natt. Sjunger överallt, i duschen, på jobbet, på bussen, i bilen, hos kompisar. Är så tacksam för mina vänner och min familj att jag ibland kan börja gråta bara jag tänker på hur lyckligt lottad jag är som har dem i min närhet. Älskar livet i allmänhet och som ni kanske märker gillar att skriva om mig själv. Jag har mycket som helst på lager men känner att jag kanske ska pausa här. STOPP.

Kommentarer
Postat av: Faster Sofia

Hej gumsan. Vad är det du tränar så flitigt? Gympapass eller styrketräning?

Kram.

2011-10-26 @ 07:39:01
URL: http://linsfia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0