Myshelg på landet

Jag har varit på landet i Nyköping i helgen. Jag var ledig fredag till söndag, så mamma och jag åkte ner redan på torsdagen efter jobbet. Det har varit så himla härligt med ledighet och jag har njutit av varje sekund. Vi var ett riktigt stort gäng på Wärma/Rosendahl. Helgen har bjudit på VEDKLYVNING och arbetsläger a la vedhitler (Per), mys i solen, lek med Emma och Mathias underbara barn Hugo och Amanda, shopping i Nyköping, viltmarkssafari, älgjakt, bortsprugna djur till höger och vänster, vin och öl och massor av annat skoj. Hasse ramlade även i sjön när de skulle dra upp båten, missade det för att jag inte var med men det var kul att se de andra imitera händelsen i efterhand. 

Jag har lånat några bilder av fina Emma Forssell Carlebecker, (hoppas att det var okej) jag själv var så dålig på att ta kort! Tack för denna helg och tack för att jag har lyxen att vara omgiven av så härliga fina människor!    


Micke, Emma och jag

Amanda och jag

Världens sötaste ungar! Hugo och Amanda


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej gumman! Jättemysigt! Lägg ut en trace på FB när du har gjort uppdatering på Bloggen, så vet man när man ska gå in och läsa om dina äventyr...

Puss!!!!! <3<3<3

2011-10-17 @ 19:31:21
Postat av: Malin svarar

Tack Lotta! Haha, trace! Absolut kommer att droppa bloggnamnet lite titt som tätt så folk kommer ihåg att gå in och kolla ;)

Puss!!!!!

2011-10-17 @ 22:20:50
URL: http://bymarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0