Om Malin

Eftersom att jag precis har skaffat denna blogg tänkte jag skriva om vem jag är. Mitt namn är Malin Linderholm, bor på Lidingö i Stockholm, är 20 år gammal, jobbar heltid på ett hotell i stan och älskar att fota och skriva.
Lite andra saker jag tycker är kul är att sjunga, spela gitarr, träna, resa och umgås med mina nära och kära.

Är otroligt intresserad av politik.
Är skiträdd för saker som smäller (raketer,ballonger) och ormar.
Är tidspessimist och hatar att vara sen.
Kan prata sönder andra människor om jag är på prathumör.
Får glädjekänslor av att shoppa.
Är otroligt musikalisk och skulle kunna vara den perfekta skådisen.
Gillar att bjuda på mig själv och älskar att skratta.

Jag är mitt i en viktnedgång. I arpil bestämde jag mig för att gå ner 10 kg då jag för tillfället vägde ca 86 kilo, vilket var ganska mycket till mina 165 cm. Ner jag hade gått ner 10 kg satte jag ett nytt mål på 10 kg till alltså totalt -20 kg. Har nu gått ner 15 kg så målet är nära. Når detta mål genom en ändrad kost och träning 5 dagar i veckan. Jag älskar mitt nya nyttiga liv och jag älskar att kolla på min nya kropp i spegeln. Så i denna blogg kommer jag att skriva ganska mycket om det. När jag har nått mitt mål kommer jag även att lägga upp före- och efterbilder.

Jag kommer även att skriva mycket om min vardag och min familj/vänner. Om du tycker detta är intressant så får du jättegärna följa mig. Nedan är lite gamla bilder på mig med långt hår (saknar)...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0