Onsdag



Ligger ganska nyvaken inlindad i min Chilifilt i soffan. Börjar inte jobba förrän kl 15:00 så jag har haft sovmorgon. Idag är även min vilodag så ingen träning står på schemat. Men jag känner att det kliar i fingrarna, är så sjukt sugen på att shoppa! Jag vill ut och bränna pengar. Har en ledig dag nästa tisdag den 25:e (LÖN) så då ska jag go crazy. Är inne i en liten tråkperiod just nu där jag är fattig och bara jobbar och tränar. Ser fram emot nästa helg för då ska jag på kryssning. Första gången jag åker på en "partykryssning". Det ska bli intressant.
Själva kryssningen heter "Rock bitch boat" om jag har förstått det hela rätt. En gammal skolkompis till mig spelar  i ett band som heter Skitarg och vi ska dit och kolla. Måste försöka leta fram lite "rockiga" kläder tills dess, haha vet inte riktigt vad som är den ultimata dresscoden på en såndär kryssning.
Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och pallra mig iväg till jobbet. Hare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0