Sommaren 2011

Tänkte visa mina favoritbilder från sommaren. Jag saknar sommaren grymt mycket.


Vår/Sommar på landet med ett glas rose... Mmm


Påväg till Åsas 40-års fest i Mariefred med en Budweiser iklädd cowboyhatt. En av de roligaste fester någonsin!


Afterwork på Strandbryggan med mina härliga kollegor. Jag och Kjell-Åke, åter igen med ett glas rose.


Sandra, en av mina bästa vänner tog studenten. Jag stod stolt och grinade i folkmassan


Midsommar på landet. Med ett glas rose såklart...


Midsommar på landet med fina Elin och Åsa.


På Waxholmsbåten med min älskade Emma.


Underbar sommardag med rökta räkor på Fjäderholmarnas sjökrog.


Jag och Sofia on our way to a blöt utekväll när David fyllde 20 år, vilket skulle resultera i att jag aldrig hann gå och lägga mig innan jag nästa dag skulle vidare på en vild roadtrip runt om i Sverige.


Ett av stoppen på roadtripen var Ullared och jag var mycket lycklig efter att ha bränt 2300 spänn. Här var jag bra trött.


Ett annat stopp var i Helsingborg. Vi firade min födelsedag på en nattklubb i Falsterbo och stalkade en stackars Skåning med bilen mitt i natten. En av de roligaste utekvällarna någonsin.


Direkt efter roadtripen drog jag ut med en annan av mina bästa vänner Sofia ut i Skärgården på deras båt. Best part of my summer.


Blek tjej första dagen på Ekskär.


Det ordnade snabbt upp sig. Ligger och solar på Verkarna.


Det blev mycket badande.


Jag gjorde min första tatuering.


Hängde med mina fina vänner när vi hade avskedsfest för min Emma som har flyttat till Prag. Jag och Jonatan.


Åkte ut till landet och mös på verandan med mamma, Per och Jossan. Min fina familj.


Mina gudföräldrars vackra döttrar Maja och Sandra kom och hälsade på.


Såhär mysigt var det i sovrummet.


Jag var ute på en mysig båttur med Jossan och Bosse.


Och sist men inte minst en bild på mig från min farbror Bosses underbara båt-bröllop. Världens vackraste bröllop.

Thats it foooolks.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken mysig sommar du verkar ha haft! :)

Du är så himla duktig med träningen! Wow!

Kram faster Sofia.

2011-10-21 @ 14:00:26
URL: http://linsfia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0