Tisdag

Jag har precis uppdaterat min iphone + itunes och jag skojar inte när jag säger att det tog 3 och en halv timme! Det enda jag hatar med apple. Jag trodde att jag skulle slå sönder något här hemma till slut men nu är allt klart. Bäst för apple att de väntar länge tills nästa uppdatering kommer....

Idag har jag jobbat och tränat och efter det storhandlade jag på ICA. Mamma är i Göteborg på tjänsteresa så jag har lägenheten för mig själv och passade på att fylla på kylskåpet och även laga mat för fem dagar framåt. Det blir så jäkla dyrt att köpa mat ute så matlåda is a good thing to have.

Jag bokade förresten två stycken resor idag, en weekendresa till Italien i Mars och en veckas sol och bad i Kroatien i Maj. Jag ska ta med mamma på båda resorna (om hon känner att hon vill följa med på båda) och det kommer bli så kul! Längtar redan.


Mat för 500 spänn


Min grymma pastasallad med chevre och aubergine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0