Torsdag

Sitter och äter frukost. Taggar inför gymmet.... snark. Jag var uppe till kl 4(!) igår för att jag pratade i telefon med en kompis så jag var nog lite sliten när jag gick upp för en 1 timme sedan. Men det gör ingenting.
Jag hade min lediga shoppingdag i Tisdags och jag körde verkligen stenhårt. Har tyvärr inga bilder överhuvudtaget men det kanske kommer.
Jag fixade i alla fall håret och la i lite guldiga och blonda slingor, handlade skor på Skopunkten, var på Make up store och köpte smink och sminkborstar och kläder. Det kändes jättebra att slösa faktiskt!
Mötte upp Sofia och hennes mamma Carro inne i stan så stannade vi och käkade på en japansk lunchrestaurang Neko och dem hade väldigt god mat. Carro bjöd mig, hon är så himla snäll och gullig!

Efter shoppingen drog Sofia och jag hem till henne och Sandra i Larsberg och någon timme efter kom David och joinade. Vi planerade kryssningen litegrann och tänkte över hur vi skulle vara mest ekonomiska med maten på den där båten. Jag kom på att om man tar frukostbuffe båda dagarna och äter tills man nääästan spricker så kan man försöka att hålla sig mätt på det enda till kvällen, och då slipper man slösa pengar på lunch. Vi får se vad de andra tycker om min idé. Det ska bli riktigt spännande att åka, längtar faktiskt! Nu är det bara två dagar kvar. Det är så mycket jag måste hinna med! Det löser sig. 

Jag har lite problem med att mobilblogga, det funkar verkligen inte. Vet inte vad problemet är men har inte heller tid/lust att ta reda på det just nu men ska försöka att skriva lite oftare :)
Nu ska här gymmas, Haaaare. 

Kommentarer
Postat av: Faster Sofia

Tjenare kexet! När jag får arslet ur vagnen tränar jag friskis med din pappa/min bror. Blivit lite dåligt med det på senaste tiden bara, men snart så! Är så nedrans förkyld just nu. :(

Kram!

2011-10-27 @ 20:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0