Rock Bitch Boat dest Riga

Jag har haft den roligaste helgen på länge. Vilken galen kryssning. Vilka roliga kompisar jag har. Vi stack iväg i Lördags och kom hem idag. Jag är bra trött och sliten men det hade kunnat vara värre. Jag var som sagt förut på en halloween/rock kryssning där en skolkompis till mig skulle spela med sitt band och det var vi ju bara tvugna att se. De flesta var utklädda och det spelades rock precis överallt. Båten stannade i Riga på Söndagen så vi fick gå runt och kolla på den fina staden ett tag.  


Sofia och jag i Riga

Ganska trött efter gårdagens spektakel.

Sofia.

Våra favoritdrinkar på båten, Lennarts!

Folk gick verkligen all in med sina utklädnader. Nästa år vill jag och Sofia också vara Bananer i Pyamas.

Tappe i Skitarg. Stolt kompis.

I Riga.

Sandra och David i Riga.

Förar i hytten.

Monument i Riga. Vi vågade inte gå allt för nära vakten i fall att han skulle få för sig att skjuta oss i ryggen.

Det var ganska kallt ute på däck.

David har shoppat i tax freen.

"Sofia, säg till om han skjuter mig i ryggen"

Väntar på att få gå på båten.

David.

Sliten tjej. Så här mår jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0