Äntligen

Jag har jobbat klart för den här påsken. Jag stack iväg på ett spinningpass efter jobbet. Efter det vart det raka vägen hem för att laga en nyttig pizza och äta upp lika fort.
En kollega till mig var lite ledsen och nere utav olika anledningar idag på jobbet, jag skulle precis gå när denne började men önskade verkligen att jag hade kunnat stanna kvar för att prata och trösta. Jag får ont i hjärtat när personer som står mig väldigt nära är ledsna. Jag tänker på dig min vän!
Nu har jag precis badat i en timme och ligger i soffan med mamma och Per och kollar på en Speilbergfilm. Jag ska snart rensa lite jordgubbar som jag ska äta framför SATC.
Imorgon är jag ledig. Detta ska firas med sovmorgon och sedan ska jag ta en cykeltur in till stan och shoppa lite. Jag ställer cykeln på jobbet och hämtar den sedan på Onsdagkväll. Här är en bild på dagens frukost. Fiberhavregrynsgröt med äpple, kiwi, keso, äppelmos och kanel. Sen två ägg till det och alla mina vitaminer.
Vi hörs imorgon. God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0