Fem små hus

Hej :)
Jag är precis på väg hem från en supermysig middag med jobbet på Fem små hus. Vi blev inbjudna av dem för en tre rätters middag som var hur god som helst. Carpaccio till förrätt, kalvfile till huvudrätt och en rabarberpaj med glass till dessert. Hur mycket vin vi ville dricka. Själv höll jag mig till Cola light för jag ska upp och jobba tidigt imorgon. Vi var ett härligt gäng som var och käkade. Resten av kollegorna drog vidare till Reisen men själv kände jag att det var dags att åka hem. Simona och jag hade sällskap till Slussen där jag hoppade på tunnelbanan och hon bussen. Innan middagen var vi och tog en Strawberry Daiquiry på Sheron (de gör de GODASTE någonsin) och hade helt otroligt mysigt. Det var kul att komma ut lite. Nu ska jag hem och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0