Ännu en underbar dag..

Hej på er.
Jag har haft en supermysig dag. Jag har ju varit ledig hela dagen, och då brukar jag ju ha det bra. Jag vaknade efter 10 timmars sömn och gjorde en supergod frukost. Ni lär ju veta vid det här laget att den bestod av gröt och ägg. Sen tog jag cykeln in till jobbet som ligger precis vid Centralstationen och parkerade den där. Jag hade lite äranden att fixa på stan och gick förbi Clas Ohlson och Cubus. Cubus är en av mina absoluta favoritaffärer by the way..

image description
Detta köpte jag på Clas Ohlson. Lite nya målarfärger, en canvasduk (som inte syns på bilden), rosa matlådor, en reflexväst som jag kan ha när jag cycklar hem sent, en lampa till cyckeln och batterier till lampan. Jag såg dessutom att man kunde köpa hjälmar på Clas Ohlson så nästa gång jag är där ska jag investera i en. Jag älskar att handla på Clas Ohlson, ha ha. Jag tror att jag är en man i en tjejkropp.  


Jag fick även med mig detta vajerlås med kombinationslås för 49 kronor. Billigt och bra.

image description
Här är anledningen till varför jag älskar Cubus! Jag hittade den här toppen som fick mig att bli lite kär och den kostade bara 149 kronor.


Fick även med mig dessa fina armband. Jag kommer använda dem flitigt i sommar. Kostade mig 49 kronor.


Efter min lilla shoppingtur så tog jag tunnelbanan hem och gjorde lite lunch/middag. Klockan 8 mötte jag upp min bror Axel i Lidingö Centrum och såg gick vi och såg Hunger Games på bion. Det är så himla skönt att ha en biograf så nära. Vi festade till det med redbull light och skurna äppelbitar. För mig i alla fall. Axel kan typ inte gå upp i vikt så han fick Snickers. Jag älskar min bror så himla mycket och det var så kul att träffa honom och gå på bio. Jag lovade mig själv att vi ska försöka komma ut och göra saker oftare. 


Filmen var SJUKT bra. En av de bästa jag sett faktiskt. Det var skönt att få se en film med lite handling för en gångs skull. Huvudpersonen var bra snygg. Henne kommer man säkert att få se mer utav i framtiden. Riktigt bra skådis.

Nu är det sovdags. Sov gott. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0