Förlåt för dålig uppdatering

Hejsan.
Jag börjar bli lite trött nu. Har jobbat varenda dag sedan FÖRRA helgen, så jag är alltså inne på dag 8. Jag har 3 dagar kvar nu och sedan har jag en riktig långhelg att njuta av. (5 dagar!)
Jag har i alla fall jobbat mina tiotimmars pass denna helg och sprungit 1 mil kl 05.00 på Lördagsmorgonen. Så har min helg sett ut. Jag har haft riktigt mycket att stå i på jobbet och var helt slut igår kväll när jag kom hem. Det var skönt att få slåss lite idag, har varit och tränat thaiboxning precis. Nu har jag en härlig träningsvärk att se fram emot (ingen träningsform kan ge värk som thaiboxning)....
På Onsdag så jag till frisören och fixa till barret och på Fredag förmiddag ska jag hinna med en härlig massage, lunch med en vän och lite shopping innan jag kastar mig i bilen och åker ner till LANDET där jag ska hänga från Fredag till Tisdag. Det ska bli så otroligt skönt.
Jag är lite sugen på en ny tatuering. Jag har ritat en riktigt snygg men måste tänka på saken ett tag innan jag bestämmer mig. Det är bra att vara 100 % säker på sin tatuering innan man kör på. Hitills har jag inte ångrat en enda och det är jag glad för.
Veckan bjuder på en massa härlig träning också. Rikligt med styrketräning och några joggingturer. Jag får tyvärr vänta ett tag till innan jag börjar cyckla till jobbet regelbundet. Det är en massa onödig drama om vart vi ska parkera cycklarna.. SUCK.


Detta åt jag till middag igår. Gröt med hallon, äppelmos, keso och kanel samt lite kallrökt lax med bladspenat och tomater. Skitgott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0