LångFredag

Hej alla. Hoppas att ni är lediga och har det mysigt. Jag är på väg till mitt favoritgym inne i stan för att köra en timmes spinning och sedan ska jag faktiskt jobba ikväll. Jag ska jobba hela påskhelgen och även på Måndag. Kanske inte så jättekul men jag kommer skratta hela vägen till banken när lönespecen kommer sen ;)

Här är en bild på dagens frukost. Fiberhavregryns-gröt med jordgubbar, kiwi, keso och kanel. Sen åt jag två ägg till det och alla vitaminer. Jag ska försöka att alltid ha kiwi hemma och äta de så mycket som möjligt för det är supernyttigt. Jag äter med skal på för jag orkar inte skala kiwi. Det är så himla tråkigt. Men det smakar inte något speciellt så man behöver inte skala skiten.
Ha det så kul idag allesammans. Glad påsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0