Längtar till landet

Jag sitter i Ropsten och väntar på min buss. Jag har jobbat ännu en dag och nu är det bara två pass kvar till den där efterlängtade ledigheten. Haha, om jag skulle dö NU precis innan så skulle jag dö olycklig kan jag säga. Carpe Diem finns inte här tyvärr!
när jag kommer till landet ska jag ligga där på loftet och titta på film på laptopen och bara mysa :)
Jaja, imorgon ska jag i alla fall upp klockan halv sju för att dra ut och springa 5 km. Är inte särskilt taggad just nu men hoppas verkligen att jag orkar iväg imorgon. Sen ska jag ju fixa håret. Om jag hinner med blir det lite shopping också kanske. Jag behöver ett par nya träningsskor.
God natt på er! Vi hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser bra skönt ut!!

2012-04-25 @ 11:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0