Ledig helg

Ni anar inte hur mysigt jag har haft den här helgen. Jag har jobbat sen Cannes så det var på tiden att få vara ledig en vanlig helg som alla andra människor! Jag har inte rört en fena! Eller jo. Igår så låg jag i sängen hela dagen och bara kollade på SATC. Sen gick jag och handlade lite frukt till en fruktsallad. Det har öppnat en ny typ Kina-restaurang där jag bor så Per bad mig köpa friterad kyckling samtidigt. Till honom såklart. Jag åt tomatsoppa och massor utav broccoli ;)
Just nu är jag på väg hem efter ett grymt jobbigt Cirkelfys pass på 75 minuter. Det var skönt att få röra lite på sig eftersom att jag nästan fick liggsår efter Lördagen. Innan träningspasset så målade jag lite på en tavla som en kollega beställt. Jag fick en bild på ett par bebisskor som jag ska måla av i äkta Malin-styyyyyle. Jag är klar med grunden och det känns som att den kommer bli väldigt lyckad. Detta är ju verkligen inte vad jag brukar måla så det är lite tricky.
Imorgon efter jobbet så ska jag på middagsbjudning på Fem små hus med mina kollegor. Det kommer säkert att bli supermysigt. Ha en fortsatt trevlig kväll alla. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0