Löpning

Woho! God morgon! Jag startade dagen med att springa 5 km terräng och träna styrketräning utomhus, äkta militärträning-styyyyle. Så himla skönt! Jag skulle ha kört thaiboxning men jag hade fått ett sms av min tränare när jag vaknade och han var sjuk så jag fick ta saken i egna händer. Det var ändå superskönt att få ge sig ut i naturen i detta fina väder.
Igår då. Jag var ju på min kusin Saras studentskiva. Jag hade superkul! Det är ju inte ofta jag är ute på krogen (jag är skittråkig) men jag hade skoj igår. Vår andra kusin Martina mötte upp mig utanför jobbet och sedan åkte vi tillsammans till Kungsholmen där skivan ägde rum. Min lilla Sara var så jäkla söt! Jag och Martina hade matchat varandra med Balenciagaväskor dagen till ära så jag var tvungen att ta ett kort inne på toaletten (nej, vi hade inte ringt varandra innan).
Vi stack när de stängde kl 02 och Martina träffade några kompisar som hon drog vidare med och jag tog faktiskt en taxi från T-Centralen. Jag lyckades ta mig enda till Näset, Lidingö för 180 kronor genom tjat och gnat, ha ha. Jag tycker synd om taxichaufförer som måste ta mig som kund för jag är ganska snål och gör och säger ALLT möjligt för att det ska bli så billigt som möjligt. Men det fungerar ju. Jag drack ingenting igår heller förutom en redbull light så jag vaknade upp pigg och fit for fight. Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig för snart kommer min kära far och plockar upp mig så ska vi på påsklunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0