Söndag

Nu så.. Bara en dag kvar.
Jag jobbade ett till tio timmars pass idag, (9-19), och cyklade fram och tillbaka till jobbet precis som igår. Det blir 3,6 mil på två dagar. Det känns helt okej. Ingen träning utöver det, skulle jag inte ha haft tid med! Imorgon får dock cykeln vila, jag ska på spinning efter jobbet och jag vill ju inte cykla FÖR mycket, he he. På Tisdag är jag ledig och då ska jag in till Clas Olsson för att köpa lite smågrejer och sedan ska jag på bio och se Hunger Games med min bror. Jag har hört riktigt bra grejer så jag tror att den kommer vara bra.
Tänkte tipsa om en trevlig grej för alla er som behöver inspiration till bra träningsmusik, jag googlade bara på ordet och då kom det upp massor utav bloggar där de har lagt upp länkar till sina spellistor på Spotify så jag bara la till några stycken och sedan rensade jag ut allt som jag inte gillade. Hur bra som helst ju. Nu längtar jag till nästa löprunda. Anyway, nu är det läggdags och vi hörs väl imorgon kanske. Jag kommer att somna som en bedövad gris med avdomnade trötta muskler (världens bästa känsla)... God natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0