Tisdag

God morgon! Eller god eftermiddag kanske. Jag har jobbat sedan klockan 7 imorse. Nu är jag på väg mot Kungsholmen för 1 och en halv timmes militärträning. Jag har så jäkla mycket energi i kroppen som jag måste göra av med så det är bra. Sen så håller jag på att döööööö för det är godis och påskägg överallt. Jag hatar påsken. Den högtiden är straffet för alla nyttiga människor, ha ha. Nej, jag skojade bara. Jag hatar inte påsken. Däremot ska jag jobba hela påsken precis som jag brukar göra. Här är en bild på dagens frukost som är gröt precis i vanlig ordning. Denna gång med frysta blåbär och hallon, keso, lite lingonsylt och kanel samt två ägg. Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0