Underbar dag


Jag fixade till mig lite efter träningspasset imorse och invigde en klänning som min pappa köpt till mig för ett tag sedan. Jag tyckte att den var så himla fin och passade mig perfekt. 299 kronor från Gina Tricot. Ber om ursäkt för en kass bild, ha ha.


Påsklunchen hos Tinas mamma var jättetrevlig. Massor utav härliga människor och god smörgåstårta. Hennes mamma bodde i en jättefin villa ute i Högberga. När vi gick så fick vi "goodie bags" med oss, tyckte jag var supergulligt! Den innehöll en tvål från The Body Shop som hette "Moringa", en trisslott och ett litet ägg som utvecklar sig till en handduk om man lägger den i vatten. Påsen var smyckad med fjädrar och små söta klistermärken.


Efter lunchen så åkte jag med hem till pappa för att hämta min cykel som han har lagat punktering på. Han hade bytt ut slangar, smörjt kedjan och putsat hela skiten så den var som ny! Det var en fröjd att cykla hem på den. Jag ser fram emot att cykla fram och tillbaka till jobbet i helgen. När jag kom hem så handlade jag lite på ICA och sedan när jag kom hem så låg ett nytt nummer av Wellness innanför dörren. Vilken total lycka, ha ha. Jag älskar den tidningen, det är det bästa som finns att mötas av ett nytt nummer när man kommer hem.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och läsa min tidning! Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0