Vila

Hej på er. Jag har haft vilodag idag. Jag hann inte åka till gymmet innan jobbet för jag hade lite saker som jag var tvungen att fixa och när jag vaknade imorse så var det bara 1 grad varmt så jag unnade mig en sovmorgon istället. Sen gick jag och åt en kunglig frukost och drog ut laptopen på balkongen, och satt och kollade på film i solen. Jag fick jättebrottom efter det då jag ska på min kusins studentskiva efter jobbet och skulle försöka hitta något att klä ut mig till. Det gick inte superbra men det får lösa sig helt enkelt. Sen gjorde jag i ordning lunch och lagade en omelett som jag ska äta till middag. Lunchen fick bli ganska enkel. Lättfil med banan, jordgubbar, lite lingonsylt och kanel. Sen gjorde jag en sallad på broccoli, kalkon, champinjoner, tomat, oliver och keso. Mättande och gott. Nu blir det alltså jobb 15-23 och sedan studentskiva till sent in på natten. Imorgon ska jag på middag hos Tinas mamma. Ha en glad påsk ni andra som kanske åker bort imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0