Ledig imorgon

Ligger i soffan framför vår nya platt-tv. Allt ser så verkligt ut med den vår nya jätteskärm! Njuter av känslan att vara ledig imorgon. Jag kan vara uppe sent och bara ta det lugnt. Jag har ingenting planerat och det känns väldigt skönt.
Eller ja, lite småsaker. Om det är sol ute ska jag ta en promenad. Sen tänkte jag städa lite, prova nya recept och försöka måla lite tavlor.
Efter jobbet idag var jag och handlade på Lidl. Jag fick två kassar med massor utav fräscha grönsaker, keso och kvarg för 200 kronor. Varorna täckte hela köksbänken så jag var tvungen att ta en bild och visa. Handla grönsaker på Lidl! Jag lovar, så fina råvaror och tokbilligt!
Sen gjorde jag faktiskt gröt till middag. Min absoluta favoriträtt, jag måste äta det minst en gång per dag.
Toppade min fibergryn med granatäpple, kiwi, färska jordgubbar, keso och kanel. Åt finn crisp med skinka och tomat och drack vaniljte till det.
Nej, nu ska jag umgås med min kära mor och titta på Sveriges mästerkock.
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0