Nej!

Jag ligger och kollar på Biggest Loser USA säsong 12. Det finns INGET annat program som inspirerar mig så mycket som det programmet. Jag hade sett fram emot ett nytt avsnitt av Biggest Loser Sverige idag hela veckan, men när jag kastade mig ned i soffan kl 21.00 så var det inställt pga någon jävla tv-gala. Jag blev så jävla frustrerad! Hade man inte kunnat få någon information förra veckan? Vem fa-an vill se den här tv-galan?
Aja, haha, en vecka kvar till nästa avsnitt.
Jag gjorde en supergod middag åtminstone. Jag älskar biffar av alla slag och denna gång blev det tonfiskbiffar.

2 biffar
Blanda en burk tonfisk i vatten med 1 ägg och 50 gram fetaost. Tryck ihop två biffar och stek dem. Servera med färska grönsaker, ugnsbakade morötter, keso och tacosås. Skitgott och nyttigt.

Nu är det dags att gå och lägga sig tycker jag. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0