Ny vecka, nya tag

Hejsan. På väg hem från träningen. Tränade veckans första pass Thaiboxning. Jag höll på att dö. Jag tror att det var värst för benen. Jag kunde inte sparka så hårt som jag ville och sådär, men ibland har man bra dagar och ibland dåliga så det är bara att kämpa vidare. Jag ska åka hem och laga en gammal favorit, nämligen Keldas Toscana tomatsoppa med färsk broccoli. Gammal bild nedan. Det blir ungefär samma minus avokado. Innan träningen var jag och handlade vitaminer och Omega 3 på Apoteket. Känns skönt att äntligen ha det klart. Imorgon är jag ledig och jag funderar på att åka till stan och gå på ett Zumbapass. Jag hoppas att det är fint väder för då kan man ju försöka att passa på att njuta av vårkänslor. Vi får se hur det blir. Men det lär ni få se imorgon om ni är nyfikna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0