Och igen..

Ännu en gång är man bussens enda passagerare. Osminkad. Trött.
Det blev ingen melodifestival för mig. Jag var lite väl optimistisk när jag sa att jag skulle få vänta 20 min i Ropsten. Det var nämligen 30 min tills bussen gick när jag kom fram. Så jäkla typiskt. Jag var inte hemma förrän kl 19.00.
Jag gjorde min middag och sedan gjorde jag en kopp grönt te som jag mös med framför Biggest Loser på datorn. Jag kom också på en asnice grej! Jag hade en förpackning med hallon-kesella i kylskåpet som jag stoppade in i frusen istället. Efter en timme hade det blivit glass ;) Skitgott! Ingenting som man kan äta varje dag, men helt klart ett godkänt Lördagsgodis.
Har jag berättat att min pappa ska gifta sig med sin underbara Tina? Jag ska vara brudtärna! Så lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0