Onsdag

Igår vart det inte så mycket mer än träningen samt lite matlagning och tv-tittande. Skönt det med.
Idag har jag varit på en väldigt lärorik brandkurs i tre timmar. Efter det jobb. Jag skulle ta en promenad in till jobbet, kollade upp på Eniro att det är 9 kilometer och tänkte att 1 och en halv timme borde räcka. Jag kom till Hjorthagen och sedan var resten av vägen avstängd. Jag virrade runt som en jävla idiot och kunde inte fatta hur jag skulle gå. Efter 45 min så gav jag upp och promenerade tillbaka till tunnelbanan. Det blev i alla fall en 45 minuters promenad i härlig vårsol så jag ska inte klaga. Hann även äta mina goda squashbiffar till lunch innan utbildningen. Squash är jättegott att steka tillsammans med ägg så igår gjorde jag en omelett på 1 ägg, 1 halv squash, 3 msk keso, lite coctailtomater, skinka, paprika, champinjoner och purjolök. Till det hade jag 1 halv avokado, keso, sockerärtor och ärtskott. Jättegott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0