Påväg hem

Jag är lite småförbannad, jag har inte lyckats matcha kommunaltrafiken över huvudtaget. Steppen drog verkligen ut på tiden (det var iof bara kul) och sen var jag tvungen att handla lite. Dörrarna till Ropsten-tåget slog igen rakt i fejjan på mig. 10 minuter till nästa. Kommer antagligen få vänta på bussen i Ropsten minst 20 minuter. YEY! Kul som fa-an. Det var ju precis det jag ville, haha. Jaja, när jag kommer hem så blir det hummersoppa och melodifestivalen så jag har något att se fram emot.
Min dag på jobbet var väldigt mysig. Mer att göra än vad jag trodde, men supertrevliga gäster i mängder som skulle ut och svira på stan. Kul!
Här är dagens låttips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0