Tidig Lördagsmorgon

Klockan är 06.45.... På en Lördag, haha! Jag är påväg till jobbet igen. (Jag jobbade ju eftermiddag igår och kom hem väldigt sent, så jag har inte sovit så mycket). Jag gillar inte alls att jobba såna här vändpass. Ruckar jag för mycket på min sömn så är jag till slut omöjlig att föra ett samtal med. Jag har inte sminkat mig heller och jag är påväg att somna när jag skriver detta!
Vi får bara hoppas att min dag blir relativt lugn. Efter jobbet så ska jag träna Step och sedan åka hem och mysa framför melodifestivalen.
Frukosten imorse fick bli väldigt simpel. Jag gjorde den i micron. Blanda fiberhavregryn 1 dl med 2dl vatten och lite flingsalt. Häll i lite frysta hallon och värm i micron i ca 1.30 min. Servera med keso, äppelmos och kanel.
Vi hörs senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0