Min bananpannkaka

Jag åt min supergoda bananpannkaka till frukost idag. Bra start på dagen.
Jag är påväg hem från jobbet. Jag jobbar i helgen och gjorde det förra helgen också så man blir ju lite less. Tack och lov att det inte blev någon strejk i alla fall. Då hade jag haft det jobbigt. Mitt hotell var ju ett av de utvalda att dra ut sina fackliga medlemmar i strejk. Eftersom jag inte är med i det sossepacket så hade jag vart kvar och jobbat arslet av mig. Men nu blev det ju som tur var inte så.
Jag köpte TRX-band på Inter sport här om dagen. Det står på kartongen att man ska kunna fästa dem i en vanlig dörr så nu ska jag hem och prova om det verkligen går utan att dörren går av på mitten. Jag har rådfrågat Per och han sa att det skulle gå bra. Om det mot förmodan inte skulle fungera så har han lovat att laga dörren. Efter det ska jag plugga körkortsteori. Ha en trevlig helg alla ni som kan njuta av ledighet ;)
Och håll tummarna för att det inte blir strejk på Måndag heller. För min skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0