Cirkelfys

Jag bestämde mig för att träna på Friskis och Svettis i Hornstull idag. Jag har aldrig varit där förut och känner inte till Hornstull över huvudtaget, men jag bokade där i alla fall. När jag kom fram var det ganska svårt att lista ut vilken tunnelbaneuppgång jag skulle gå upp för och sedan vilket håll gymmet låg åt. Jag gick fel några gånger så det var tur att jag var där 30 minuter innan. Jag hittade rätt till slut.
Jag gillade verkligen Friskis och Svettis i Hornstull. Jag hade bokat Cirkelfys klockan 12:00. När jag gick in i salen så såg jag ledaren som var en kort, tanig liten stackare. Skönt. Haha, han var bara där för att ställa upp olika stationer och inte ALLS ledaren. In kommer istället en snubbe lika stor som Sveriges starkaste man. Fy fan, jag visste då att passet skulle bli skitjobbigt och jag hade verkligen rätt. Det var burpees, beer crawl, skivstänger på 40 kilo, tricepsarmhävningar, bosubollar och andra tortyrredskap. Det var ASjobbigt men samtidigt kul. Jag kommer att ha grym träningsvärk imorgon i alla fall, det är en sak som är säker. Jag höll på att DÖ dock, jag föstår inte hur mycket killar kan svettas?? Man skulle köra olika övningar på varje station i 45 sekunder. Varje gång jag komer till en ny station så var det pölar av svett överallt. Jag kunde inte sätta ner min små tassar någonstans! När vi skulle göra burpees så såg jag till min fasa, att efter att ha legat på mage i salen och sedan hoppat upp var jag helt dyblöt och tröjan helt dyngsur och det var inte ens MITT svett! Hu så äckligt! I´m going to BUUUURN that t-shirt!
Efter mitt arbetspass idag så kommer jag att vara ledig 4 dagar, som sagt. Jag har inte planerat så himla mycket. Jag ska försöka att ta det lite lugnt och bara slappa. Överblick:

Fredag:
12-13 Träna Indoor walking på Friskis City
13:45 Färga ögonfransar samt plocka och färga ögonbrynen på Eco Sense Salong
Kvällen Eventuellt träffa mina bästa vänner Sandra och Sofia

Lördag:
16:30 Träna Step på Friskis Kungsholmen

Söndag:
14:00 Släktkalas med Linderholmklanen hos kusin Sara i Tumba

Måndag:
13:15 Gratis make up-rådgivning på Body shop fältöversten
18:00 Middag i Gamla Stan för att fira Per och Emma som fyller år

Utöver detta så kommer jag inte att göra NÅGONTING annat än att ligga sunkig under mitt täcke med laptopen på magen och titta på diverse nedladdade tv-serier och filmer. Jag kanske inte kommer att skriva hur mycket som helst under dessa dagar men något inlägg lär jag väl lägga upp. Ha det så bra annars :) Kram från Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0