Död

Jag säger bara... Oh my god...
Jag hade inte bokat någon biljett till zumban. Jag trodde att det skulle finnas gott om biljetter kvar, eftersom att det är Söndag och allt.. När jag kommer fram till gymmet, efter att ha K-U-T-A-T järnet, så tas den sista platsen precis framför näsan på mig av en annan lycklig kvinna. Så jävla typiskt. Jag bestämde mig för att köra intensiv gympa, som skulle börja en halvtimme senare och så körde jag löpband och kettlebells tills passet började. Det där passet var verkligen inte att leka med.... Det var nog det jobbigaste jag gjort. Hade jag vetat att det skulle vara SÅ jobbigt hade jag EJ svingat järnkula i en halvtimme.
Men.. Nu efteråt känns det jävligt skönt. Mycket bättre än zumba ;)

Jag sitter förresten på samma tunnelbana som galna Jesus-tanten. För er som inte vet vem det är, hon är youtube-kändis. Hon skriker om Jesus och är jävlig. Hon sa någonting om bananer när hon vankade förbi mig. Jag satt och åt en banan. Nu blir det en smoothie på lättkesella för mig när jag kommer hem, jag har varit så onyttig i helgen så att jag får ångest! Men så är det ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0