Kunglig frukost, not

Imorse upptäckte jag till min stora fasa att både keso, lättyoghurt, havregryn och kesella var slut. Det fanns en burk kesella men that was it. Ni kanske har märkt att jag lägger ner mycket tid på min frukost, det målet är skitviktigt för mig. Det är det bästa målet på hela dagen. Din frukost är grunden för hur hela dag kommer bli! Dålig frukost=dålig dag, bra frukost=bra dag. Inte alltid kanske men oftast. Jag kunde inte göra en smoothie och kunde inte göra gröt. Disaster!
Jag tog i alla fall min burk kesella och mixade med massor utav frysta bär. Hela grejen fick glasskonsistens så jag fick äta det med sked. Helt ok, men jag saknade min gröt. Till det blev det 2 ägg med kaviar, berocca och vaniljte med massor utav citron. Jag har precis varit på Step, (vilket var sjukt jobbig när träningsvärken från thaiboxningen fortfarande sitter i. Nu bär det av hemåt, jag ska göra min nyttiga pizza till middag. Sen ska jag mysa lite, jag är ledig imorgon och kan vara uppe sent. Lyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0