Lördag

Det är lördag och jag har jobbat. Sen tränat spinning. Nu ska jag åka hem till min pappa och hans blivande fruga för att äta lite fiskgratäng. (Världens godaste).
Jag har med mig lite presenter till dem från Cannes. Hoppas att de blir glada :)
Jag blir knäpp i huvudet av Sveriges väder! Haglar, regnar och solen steker om vart annat, va fa-an, man vet ju inte hur man ska klä sig?!
Det är i alla fall otroligt skönt att ha kommit igång så bra igen med träningen. Jag längtade efter gymmet på min semester, och det kan jag lova att så har det inte varit i hela mitt liv, he he. Spinningpasset idag fick mig att svettas ner på golvet!
Nu tänker jag drömma mig bort tillbaka till Cannes och Strawberry Daiquirys, och åka hem till Tina för lite fiskgratäng. Ha en fortsatt trevlig helg allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0