Måndag igen

Så var helgen slut. 2 veckor kvar till nästa! Men sen drar jag utomlands så det ska jag nog klara av!
Just nu verkar det som vi har Contagion på jobbet! Precis ALLA är sjuka och jag är så rädd att jag är next på tur att drabbas av diverse sjukdomar.. Jag bunkrar upp med Alvedon, ingefära, apelsiner och alla min vitaminer. Bäst är Berocca. Jag är på väg till träningen som vanligt, det blir spinning idag. Jag har en omänsklig träningsvärk i arslet från igår men vi får hoppas att jag lyckas bra ändå, haha.
Imorgon ska jag faktiskt provträna på en ny thaiboxningsklubb där man kan köpa månadskort. Hoppas verkligen att den är bra! Här är en bild på dagens mellanmål. Lättkesella med färska jordgubbar och kanel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0