Min lunch

Ingen kan vara lyckligare än jag att det är så varmt och på väg att bli sommar. Det om något peppar mig så otroligt mycket att träna hårdare och äta nyttigare. Denna sommar är den förta sommaren som jag kommer att vara smal och snygg. Och stark som en jävla björn! Jag var inte och tränade på gymmet idag utan tog bara en kort promenad på 30 min i raskt takt från mitt hus till Ropsten. Kommer eventuellt att promenera samma sträcka tillbaka ikväll efter att jag har slutat. Nu när det är så här härligt väder så kommer jag börja jogga utomhus igen. Tur det för jag är så jäkla trött på löpbandet. Ska bli skönt att komma ut i naturen igen. Jag måste börja jobba mot mina mål, har nämligen anmält mig till både vårruset och tjurruset. Jag åt en jättelätt och god lunch innan jag stack.
3 dl lättfil med blåbär, granatäpple, jordgubbar, russin, kanel och lite kokos. En liten grönsallad med morötter och keso till det. I am in heaven sometimes, så jäkla gott. Ha en trevlig dag allesammans, nu är det dags för mig att jobba lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0