Muay Thai

Jag var och provtränade på en ny anläggning idag, bara för att testa. Denna ligger väldigt nära mitt jobb och har fler träningstillfällen än klubben som jag kör på just nu. Dock så var det inte lika jobbig träning som jag är van vid nu så det var ett stort minus. Jag vill ju känna att jag är helt slut när jag har tränat.
Mina kollegor tyckte att jag såg rätt borta ut, märkte att jag var helt slut så de avrådde mig från att träna. Så fort jag kom ifrån jobbet började jag må bättre så då kändes det bra att dra och träna. Oj, va svårt det blev nu. Jag gillade tränarna på det här stället. Jag fick mycket bra tips och råd. Jaja, jag ska tänka på saken, man kanske kan träna på två olika anläggningar....
Jag kom förresten på att jag inte har druckit en droppe alkohol sen den 16 december. Varför? Det har jag inte tänkt på. Jag har inte känt något behov av det... Och nej, jag har absolut inte blivit någon tråkig nykterist eller något sådant men det har ändå varit rätt skönt att vakna upp utan huvudvärk och gårdagens smink på helgerna. I sommar lär det bli ändring i alla fall, en av mina favoritsysslor på sommaren är nämligen att ta något glas vin på en uteservering.

Nu sitter jag på bussen på väg hem för att äta middag och umgås med min mamma som jag älskar mest av allt! Jag skulle aldrig kunna klara mig utan min mamma. Glöm inte bort att berätta för din mamma hur mycket du älskar henne! Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0