Mysigt

God morgon.
Jag ligger i soffan och totalnjuter av solen som lyser in genom fönstret. Jag kollar på tv och gör absolut ingenting! Sådana här dagar älskar jag verkligen mitt liv!
Jag har precis kommit hem från en shoppingdag med pappa och Tina i Täby Centrum. Vi hade så himla mysigt. Jag är så glad att pappa har träffat Tina! Hon är en pärla!
Jag hittade lite träningskläder och en jättefin svart klänning som pappa köpte till mig. Sen hittade jag en underbar långkjol som Tina köpte till mig. Tänk vad lite nya kläder kan göra en lycklig. Vi åt även en god lunch, kyckling med cashewnötter. Sen skjutsade de hem mig igen. Nu ska jag snart åka in till stan och träna zumba.

Igår var jag ju på en dagskryssning till Åland. Vi hade så otroligt mysigt. Jag, mamma, Per och Axel tog bussen från T-Centralen till Kapellskär och hoppade på båten där tillsammans med min mormor, morfar, morbror och hans familj. Vi åt en ASGOD buffé, (jag var riktigt onyttig) och massor utav godis efter det. Vi dansade och shoppade i tax-freen. När båten stannade i Kapellskär igen så tog vi bussen tillbaka till T-Centralen och åkte hem. Det var kul att träffa min morbrors nya tjej och hennes dotter. De var väldigt trevliga. Nu är det zumba-time för mig. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0