Nice påse

Hejsan!
Påväg till träningen så gick jag förbi ett gäng tjejer som delade ut rosa påsar från en träningstidning som jag verkligen gillar. Eftersom att jag ÄLSKAR allt som är gratis så dök jag in i havet för att säkra mig en gratis-påse. Jag kollar på tjejen som ger mig påsen och känner igen henne. Det är chefredaktören för hela tidningen. Jag är iförd träningskläder och osminkad. Ser förjävlig ut helt enkelt.
Chefredaktören ser väldigt glad ut, säger att jag ser pigg och hurtig ut och undrar om jag kan ställa upp på en bild till tidningen. Jag vill verkligen INTE, haha, när jag ser ut på detta vis men känner att jag inte riktigt kan knycka en påse och bara dra. Så jag ställer upp på en bild. Och utger mitt riktiga namn. Bilden blev skitful verkligen!
Hoppas verkligen inte att den har en central del i tidningen. Jaja, påsen innehöll en Vitamin Wells med Stevia som jag länge velat testa så det fick det vara värt. Jag fick även en powerbar och en påse nötter. Jag räknade ut att de innehöll mer kalorier än en daimstrut så jag gav bort dem till kollegor. Men det var ändå kul att få gratis prylar. Spinningen gick väldigt bra. Det droppade svett om mig och det är så otroligt skönt att känna att man verkligen har kämpat! Ha en trevlig kväll, nu är det dags för ett jobbpass för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0