Ny krydda

Sitter med mamma och Per och tittar på Top model. Per skrattade åt oss för att vi såg likadana ut med rosa träningströjor och svarta träningtajts. Haha, när jag satt på bussen så glömde jag att hoppa av bussen. Så jävla jobbigt! Fick åka med till nästa station så då passade jag på att handla lite på Ica. Gjorde fiberhavregrynsgröt till middag med färska jordgubbar, blåbär, keso och kanel. Köpte en ny Philadelphia ost med tomat/pesto som var så himla god! Åt den med finn crisp och tomat och sedan hade jag även ett ägg till. Sen måste jag tipsa om en ASNICE krydda, pepparkakskrydda. Den smakar pepparkaka och är jättegod att blanda med keso, kesella eller frukt. Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0