Shopping

Jag hittade tre fina plagg på Gina Tricot idag. En bustierliknande sak i svart och vitt, ett väldigt tunnt linne med fransar och en helt vanlig vit t-shirt. Sen hittade jag Victoria Secret produkter inne på Parelle så jag fick med mig två stycken rosa läppglans och två stycken Body Mists. "Love Spell" och "Mango Temptation".
Efter shoppingen så åkte jag hem och lagade lite gröt. Jag målade klart tavlan till Simona och kollade på andra säsongen av Prison Break på datorn samtidigt. Till middag blev det min nyttiga pizza och sedan lagade jag lite matlådor till helgen. Eftersom att jag ska jobba 20 timmar i helgen så kommer jag inte äta många mål hemma. Jag ska gå upp kl 7 och ta en promenad till Ropsten för att sedan äta frukost på jobbet så nu är det läggdags för mig.


Kommentarer
Postat av: Jenny Duse

Bara synen av Victoria Secret produkter gör mig helt lycklig =)

2012-03-16 @ 10:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0