Smoothie

Eftersom jag inte ska åka direkt hem efter träningen så hade jag med mig en asgod smoothie som jag drack på tunnelbanan. Det är ju viktigt att få i sig något att äta direkt efter man har tränat så kroppen får näring. Helst inom 30 minuter. Jag brukar bara ta en banan men sen åker jag hem och käkar på en gång. Man kan också ta ett ägg eller en proteinshake eller något sådant. Eftersom att jag hatar proteinshakear så gör jag aldrig någon sån. Däremot gjorde jag denna smoothie som faktiskt kan hålla sig fräsch i en timme medan man tränar. Det är 2 dl lätt vaniljyoghurt, frysta hallon och en halv banan. Haha, hann typ dricka upp hela innan jag tog bilden, sorry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0