Thank god it's Friday

Sitter på bussen som åker över Lidingöbron och solen bara skiner! Jag önskar att jag hade mina nya RayBans just nu! Det tar emot att tänka på att jag är på väg till jobbet, att man ska sitta inne i 8 timmar och sen när man slutar så har solen gått ned igen.. Haha.
Någon som såg på Biggest Loser Sverige igår? Det är så himla mycket tråkigare än den Amerikanska, men jag kollar ändå. Robban fick åka hem och det tyckte jag var tråkigt.

Frukosten idag var mycket enkel, två ägg (ett av dem missbildat) med kaviar, hallonsmoothie gjord på lätt vaniljyoghurt och lättkesella samt frysta hallon, ett glas vaniljte och mina vitaminer.


Kommentarer
Postat av: Blä

hej

2012-03-03 @ 00:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0